10-12-2009

12. 8-)

Ohyeah. I’m só nerdy. Examenjaar, niemand doet iets, en Sylvia werkt zich kapot. Ik doe alles om al mijn informatie bij elkaar te hebben, mijn huiswerk af te hebben & de werkstukken/brieven en dossiers in te leveren die ik in moet leveren. Daarbij doe ik ook nog extra dingen, gewoon voor mezelf, omdat ik het fijn vind om te doen.

En op school zeggen mensen: ‘Hee, wat een slim idee! Dat ga ik ook doen.’
Leraren boeit het niet wat je doet, die vinden het allemaal wel oké als je een beetje je best doet. Hier krijg je geen schouderklopje omdat je ook echt iets dóet met de aandachtspunten voor het SO die je krijgt van je leraar. Dat zien ze niet, dat boeit ze niet.
Gelukkig waarderen paps & mams het wel, en mijn medeleerlingen natuurlijk. Die zijn heeeel blij dat ik al die dingen doe, hebben zij er ook nog iets aan..

Achja, ik blijf gewoon lekker stuud. En ik slaag met vlag & wimpel :).
I Hope.

xoxo
Sylvia.